Viktnedgång låter så brutalt

Skulle blivit gymmet imorse men jag gick ut och gick istället och det är verkligen ingenting jag ångrar. Det är så skönt väder och jag gick i skogen så det var jättemysigt. Blev bara 2,5 km men känns väldigt bra ändå eftersom att det var igår jag påbörjade min viktnedgång, vi får väl se hur dety går. Pojken är stöttande så det känns helt rätt denna gång. Viktnedgång låter så brutalt men jag vill gå ner ca 8 kg och bli lite fastare (som alla vill).

 

Nu ska jag lägga mig i ett bad och sedan dra iväg till jobbet, tänkte gå från slussen =)


Kommentarer
Postat av: Jossi

Mickan, jag hejar på dig! Även fast jag absolut inte tycker att du behöver gå ned i vikt. Men sånt känner man själv! :D Och om du vill ha hjälp så fråga, jag går ju hälsa & idrotts programmet och blir PT. (btw så ska jag ha en PT-kund på mitt jobb på fredag så kul hih)

Ska sätta mig ned på söndag med din blogg!! :D



Du är finast! Puss

2012-05-15 @ 18:54:11
URL: http://sandelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0