Livet som flickvän, bajensupporter och ordförande i Bajenbrudar!

När man ska sitta och skriva om sig själv så blir det alltid tomt i mitt huvud, men jag ska försöka få fram något :)

Michaela, 23, mer känd som "bajenbruden" vilket jag tänkte döpa bloggen till men det var redan upptaget. För några år sedan startade jag facebooksidan "bajenbrudar" som nu har mer än 6.300 likes och har blivit en officiell supporterföreing för Hammarby IF.
Som ni då kanske märker så är Hammarby något som ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Mycket av min tid ägnas nu åt bajenbrudar och Hammarby vilket är grymt kul. Vi har fått ihop ett gäng grymma tjejer till styrelsen och vi hoppas på att växa mer och mer.

Annars bor jag tillsammans med min blivande man söder om söder och jobbar som personalansvarig på ett cafe i gamla stan. Här kommer jag att blogga om livet som flickvän, bajensupporer och framförallt om livet som ordförande i bajenbrudar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0